poniedziałek, 13 maja 2013

DARK SIDE: Prologue.


Dianna szła za rękę z Loganem. Ich przyjaźń zamieniła się w coś poważniejszego. Są razem, wierzcie lub nie. Wyciągnęła Logana, aby szedł za nią do szafek, aby mogła wziąć swoje rzeczy.
Odwróciła się, przekręciła zamek szyfrowy. Logan patrzał na nią, podziwiając jej piękno. Zauważyła go, więc odwróciła się do niego.
-Dlaczego się tak gapisz? - Roześmiała się kręcąc głową. Znów odwróciła się w stronę szafki, wyjęła z niej torbę z ciuchami do tańca. Zamknęła szafkę i przekręciła kombinację losowych cyfr a jej uwaga znów skupiła się, na Loganie.
-Nie wiem. Jesteś taka piękna. - Powiedział. Jego słowa były prawdziwe. Dianna uśmiechnęła się i pokręciła głową.
- Dobra, dobra dosyć już tego, muszę iść się przebrać. Zobaczymy się później kochanie. - uśmiechnęła się i cmoknęła Logana w usta zostawiając go w bezdechu.
Oblizała suche i spierzchnięte usta, zanim odwróciła się i przez przypadek w kogoś nie uderzyła.
- Przepraszam - upadła na tyłek, kiedy przecierała głowę i próbowała wstać prawie ponownie spadła, ale tajemniczy facet chwycił ją.
- Nie to ja przepraszam, nie zauważyłem cię - Zaśmiał się. przez myśl przebiegło jej  znajomy głos i chichot, patrząc na niego otworzyła buzię ze zdziwienia.
- Wszystko w porządku? - zapytał... Jason? Dianna myśli mówiąc do siebie, co było już u niej zwyczajem.

To nie może być on - pomyślała. Widziała Jasona w wiadomościach.. ogłaszali, że nie żyje. To nie może być on.
- J-ja - Dianna stała w ramionach faceta, którego nazywała 'Jason'.
Wyglądał bardzo podobnie, miał takie włosy tylko kolor oczy inny. Włosy Jasona były potargane i stylizowane na ;sexy; a jego oczy były mocno brązowe. U niego włosy były zaczesane do tyłu, był zadbany, a jego oczy miały głębokie odcienie zieleni, brązu z nutką żółtego.
Były wspaniałe.
- Jestem Justin. Justin Bieber. - Uśmiechnął się a jego oczy błyszczały. Dianna spojrzała na niego i się uśmiechnęła.
- Dianna. Lane Dianna. - Zaśmiała się i popatrzyła na niego, za nim zdała sobie sprawę z tego, że jej ręce się całe trzęsły.
- Cóż, muszę już iść do klasy - roześmiał się i podrapał po karku.
- Tak, ja też - Uśmiechnęła się.
- Cześć, i mam nadzieje, że do zobaczenia wkrótce. - po raz kolejny się uśmiechnął.

a ja tam stałam, i czułam jak się roztapiam.

________________________________________________
no to wracamy z Dark Side........ zadowoleni?
uwierzcie mi, że ta część jeszcze was zadziwi
@ehhjustinbieber & @jbinpollandd :) 

15 komentarzy:

  1. już sie nie moge doczkeać omgf

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie to jakiś jego brat bliźniak.:)) dawajcie jak najszybciej nowy rozdział!:d

    OdpowiedzUsuń
  3. bum bum bum bum Jason = Justin i tylko udawał że nie żyje @Springloveee

    OdpowiedzUsuń
  4. O BOŻE, UMARŁAM.. TO SIĘ ZAPOWIADA NA JESZCZE LEPSZE NUŻ 3AM, A JUŻ TAMTO BYŁO AFKODHDGSGDS *O*

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo o.O
    nie tak sobie to wyobrażałam, ale jest jeszcze bardziej mega niż sądziłam *.*
    chcę już kolejny! :)
    dziękuję i kocham was <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ciekawe czy to ta sama osoba

    OdpowiedzUsuń
  7. super!!! :) nie mogę się doczekać NN ;> / laura.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne.
    Czekam na kolejny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ba ze zadowolona i czekam z utęsknieniem na dalsze wydazenia :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow <3 czekam już na dalszy ciąg! jestem mega ciekawa co będzie dalej z Justin'em :)

    {@saaalvame}

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, czy tylko ja tego troche nie ogarniam? I nie wiem jak wyobrażać sobie Justina? XD ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tęsknię za Jasonem :<<

    OdpowiedzUsuń
  13. czy tylko ja nienawidze tego chuja Logana ?
    pls, żeby Justin okazał sie Jasonem..................

    OdpowiedzUsuń