sobota, 4 maja 2013

t.w.e.n.t.y s.e.v.e.n


Logan's POV

To takie flustrujące.. Od tygodni dobrze nie spałem! Dlaczego Dianna musi być taka uparta?
Teraz patrzę na to co zrobiła.. Wiem, że powinienem być wściekły, że nie jestem przy rozwiązniu tej piprzonej sprawy.
Tęsknie za nią, i za wszystkim co jest z nią związane. Chciałbym jej powiedzieć co czuję, i może ona nie spróbuje uciec.
Muszę iść, nie moge wytrzymać ciśnienia w tym domu. Chwyciłem płaszcz i klucze.
- Logan dokąd idziesz? - mama się mnie zapytała.
- Wychodzę. - odpowiedziałem surowo, zatrzasukjąc drzwi i idąc w stronę sklepu. Nie obchodzi mnie to czy ide sam.
Kiedy dotarłem do sklepu, złapałam owoce i żeliki, dwie rzeczy które miały mnie uspokoić, kiedy jestem w panice.
Kiedy się odwróciłem, kogo widziałem?
J A S O N.
Co on tu do cholery robi? Patrzyłem na to co kupuje. Bandaże.
Ten sukinsyn skrzywidził Diannę!.
Mam zamiar dowiedzieć się gdzie jedzie, i mieć jakiś plan.. potrzebuję Dianny z powrotem.

Jakiś czas temu

Jason's POV

Wróciłem do pokoju Dianny. Denerwowała mnie. Ciągle płacze.. płacze w nocy i mówi mi, że zrujnowałem jej życie. Jej mama jest w szpitalu, a ja jej o tym powiedziałem, co doprowadziło ją do jeszcze większego załamania.
Suko, moje też zniszczyłaś.
- Zamknij się, ZAMKNIJ SIĘ! - krzyczałem tak głośno aby tylko przestała płakać.
- Zniszczyłem twoje życie?!?! - Krzyczałem na nią.
- Suko, nie zdajesz sobie sprawy co ty, ze mną zrobiłaś! Spójrz! życie nie jest proste, to nie piękny spacer po plaży. Karma to suka! i do tej pory jest ona z tobą! Zabiłaś moich rodziców! - krzyknąłem a moja klatka unosiła się w górę i w dół.
To ją uciszyło.
- J-ja przepraszam - powiedziała, przez co przerwała milczenie. Podszedłem do niej, i pchnąłem ją przez co  uderzyła w ścianę.
Widziałem strumień łez spływający po jej twarzy. Podniosła twarz i zobaczyła swoją krew na dłoniach. cholera, cholera, cholera.
- Przepraszam, Dianna - powiedziałem i wybiegłem z pokoju chwytając kurtkę i wsiadając do samochodu, aby jechać do sklepu.
Skurwysyn.
Pojechałem tak szybko, jak tylko mogłem. Wbiegłem do sklepu, chwyciłem bandaże i zapłaciłem za nie. Ktoś się we mnie wpatrywał, z tego co widziałem kątem oka.
Ale teraz mnie to nie obchodziło. Dianna mnie potrzebuje. Pojechałem do domu. Pobiegłem na górę, zapominając zamknąć drzwi, ale pieprzyć to,
Pobiegłem na górę i zobaczyłem, że Dianna płacze z bólu.
Przepraszam kochana.
Rzuciłem się w jej stronę, próbując wyleczyć ranę którą zrobiłem.
Nigdy nie widziałem, aby jej płacz był tak ciężki.
Jestem POTWOREM

________________________________________
lol nie lubie Logana,,, nie wiem dlaczego jest chujowy.

_________
Rozdział tłumaczony przez @MYSUPERBIEBERR ja tylko dodaje.


23 komentarze:

  1. krótkie, ale podoba mi się :)
    też nie lubię logana :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubie tego całego Logana:) Podoba mi się rozdział :) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. jak w ogóle nazywa się to opowiadanie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego te rozdziały są aż tak krótkie? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jest jakaś szansa na jeszcze jeden rozdział dzisiaj ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow..chxjcof

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię Logana xdd denerwuje mnie heh . ; ) . Dodasz dzisiaj jeszcze jeden rozdział ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwie sie Loganowi ze sie o nia martwi, ale na serio jest wkurwiajacy. Jason raz jest wredny, raz slodki. Jakby caly czas nie moglby byc SLODKI <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Logan rzeczywiście jest wkurzający... ale co będzie z Dianą i Jasonem? isfojdhfa *_* @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Co on jej robi!!!???!!!???!!!???

    OdpowiedzUsuń
  11. super rozdział!!! czekam na kolejny / laura.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubisz wyścigi i Justina w roli niegrzecznego chłopca, zakłady, adrenalina. To wszystko tutaj. http://danger-is-everywhere-honey.blogspot.com/ Zapraszam.!

    OdpowiedzUsuń
  13. logan jest dziwny masz racje @SprongLoveee

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega, ale jeny co on jej zrobił, że aż krew? Coś czuję, że teraz się Logan wpieprzy, a nie potrzebnie ; D
    Czekam na nn;p

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie lubię Logan'a :/ @Hi1D_Janoskians

    OdpowiedzUsuń
  16. też nie lubię tego Logana -,- działa mi na nerwy... ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja, Logan jest jakiś nienormalny.. świetny rozdział, czekam na kolejne. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Logan działa mi na nerwy, w sumie jest jedyną przszkodą, frejer teraz pewnie wejdzie do tego domu, ale Jason i tak go pobije, albo zabije, pieprzony frajer! ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  19. Logan to ciota. Niech się od niej odpieprzy z ta swoją miłością i pozwoli z nią Jasonowi :3 A tak w ogóle to on jest taki słodki że się o nią martwi. Chyba coś mnie pojebało kibicuje powrotowi xd co ty że mną robisz :D Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo. Od poczatku ni lubiłam Logana :3

      Usuń
  20. A mi tam Logan nie przeszkadza, jest mi obojetny. Swoja droga Jason mnie wkurwia za to co robi Diannie. I mimo, ze czasem jest slodki to nie chxialabym, zeby z nia byl :|

    OdpowiedzUsuń
  21. boze jak Logan wkurwia jezu a w sumie Justinowi zalezy na niej i ja shfkjdsh ja juz nie wiem

    OdpowiedzUsuń