niedziela, 19 maja 2013

DARK SIDE: four


Dianna's POV
Oniemiałam, słysząc ponownie jego głos. Słyszałam go też chwile temu.. ale wtedy nie wiedziałam, że to Jason.
Wszystkie słowa w mojej głowie, znikły.
- Jason. - cicho mruknęłam. Uśmiech pojawił się na jego twarzy, i przyciągnął mnie tak blisko, jak to tylko możliwe. Czułam jego oddech, który uderzał o moje usta.
- Wiem, wiem - Jego czoło oparło się na moim. Wtedy rzeczywistość uderzyła we mnie.
Mam chłopaka.
- Nie mogę. - Odepchnęłam go. Jego oczy pokazywały ból, emocje - gniew.
- Dlaczego? To przez Logana, prawda? Jest twoim chłopakiem? - schyliłam głowę na słowo 'chłopak'.
W ciągu ostatnich miesięcy, zdałam sobie sprawę, że jestem zakochana w bezdusznym kryminaliście - Jasonie.
Biorąc pod uwagę, że mnie porwał. Torturował... On też mnie kocha.
Chociaż, czy nadal czuje do mnie to co wtedy?
Ważniejsze pytanie, czy ja czuje to samo, stojąc teraz przed nim?
Czy nadal go kocham?
A może po prostu brakuje mi jego obecności?
Mój umysł zadawał wciąż te same pytania, wraz z milionami innych.
Może, po prostu brakowało mi go.
być może.
-Jason, muszę iść.- wymknęłam się z jego uścisku, i uciekłam tak szybko jak to tylko możliwe. Czułam, że nie biegnie za mną.

Justin's POV
Spojrzałem zza mojego okna. Jak on mógł? Mój własny kuzyn? Po tym jak moja matka i ja znaleźliśmy go, on całował dziewczynę, w której byłem zakochany?
Tak, zakochany.
Jak? Wiedziałem, że Dianna miała amnezję.
Była moją jedyną przyjaciółką. To było trudne kiedy wpadła na mnie na korytarzu, i nie rozpoznała mojego uśmiechu. Ona mnie nie pamięta.
Próbowałem przypomnieć jej o sobie, odwiedziłem ją kilka razy w szpitalu. Ale, ona się przestraszyła i wzywała pielęgniarki.
Wiedziała, że byłem nazywany w szkole dziwakiem. Ale, wtedy nie wiedziałem, że Jason to mój kuzyn.
Dopiero jak zamienił się w jakiegoś psycho-zbrodniarza. Zamierzałem, donieść na niego glinom, że tu jest, ale moja matka zaprzeczyła.
Nasze matki, były siostrami.
Byłem zakochany w Diannie. Zazwyczaj spotykaliśmy się kiedy Jasona i Logana nie było w pobliżu. To dlatego, że bała się, że mogą mnie skrzywdzić.
Była pełna troski i miłości. Ale zapomniała o mnie.
- Justin!- Zachichotała całując mnie w policzek, kiedy dawałem jej kwiaty. Uśmiechnęła się i przytuliła się do mnie.
TO właśnie ja. Dziewczyny rzucają się na mnie. Nie będę już dziwakiem.
Nie pozwolę, aby ktokolwiek zabierał coś, co należy do mnie.
Nawet jeśli ma za to zapłacić mój kuzyn. Nawet jeśli musiałbym zabrać Diannę.

_____________________________________________
Boże aasskdjsffjd Dianna jakie branie :O Jason, Logan, Justin.. dobrze, że nie ma kolejnych części, bo jeszcze cała Ameryka by się tu znalazła haha
kogo obstawiacie>?
ja jestem psychiczna więc Jasona lol a wy?

30 komentarzy:

  1. O to by se dziewczyna nie poradziła :-D
    kurwa ciagle dochodzi ktos nowy który musi być w niej zakochanyp? To jest dzikie ale uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. prosze dodawaj szybciej rozdziały :(
    ahaujdhgus świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. #TeamJason *.*
    ile sie dzieje o.O
    nie mogę się doczekać kolejnego :)
    buziaki <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  4. To opowiadanie jest psychiczne! KOCHAM JE! Na pewno nie Logan, ale chyba wybieram Jasona. Był pierwszy! Już chce kolejny!! *_* @Justeliaa

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW *,* ale się wszystko pokręciło :D. Czekam na NN ;) / laura.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, nie wiem.. ja bym obstawiała Jason'a albo Justin'a <3 nie lubię Logan'a więc... ;D już nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów - to opowiadanie uzależnia! <3

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  7. JAASON! : D
    @LittleSusannx3

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahha OMG! Co tu się dzieje ? :D cudo *-*
    Jako, że to Jason był tu od początku to stawiam na Jason'a :D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  9. MUSI być Jason.
    Czekam na nn wgl nie ogarniam co sie dzieje, jakie branie ona ma xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurwa serio? co to Matrix i rzeczywistość nie istnieje? -.- jak mam obstawiać to pojebany Jason <3 @SpringLoveee

    OdpowiedzUsuń
  11. KJDFSHDFJKSDHFJDHFJ *_____* ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. o boże xD KOMPLETNIE NIE OGARNIAM XD ... WIĘC NIKT DIANIE NIE PRZYPOMNIAŁ O JUSTINIE TAK? JESZCZE WIELKIE O BOŻE... XD
    ALE PEWNIE BĘDZIE Z JASONEM W KOŃCU SIĘ OPAMIĘTA I WGL ;3 <333
    DODAJ NASTEPNY SZYBKO <3
    KOCHAM CIĘ CNIE? <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jason *___________*

    OdpowiedzUsuń
  14. KooooooooooooooooooooooooooooooochaM <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy NN? CHCE NN!!! KOCHAM TO!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. KOCHAM TO OPOWIADANIE ! CUDOWNIE TŁUMACZYSZ <3 KIEDY BĘDĄ KOLEJNE ROZDZIAŁY ? JUŻ SIĘ NIE MOGE DOCZEKAĆ *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jason forever hahahaahahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłybyście mnie informowac ? @Oliwiaababes n apoczątku to robiłyście a teraz nwm czemu :/ A co do rozzialu to asdfhkjdsg !!!! Ja chyba Jasona, ale Justin tez jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy następny ? Proszę wstaw dziś !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam całą pierwszą część i drugą wczoraj. I musze przyznać że to jest vdfvsdkhcbhvuic ♥
    Ja oczywiście wolę Jasona. Chyba też jestem psychiczna xd :*

    Chiyo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też jestem :p

      Usuń
    2. No to witaj w klubie psychicznych ludzi xd

      Usuń
    3. psychiczni ludzie są spoko :p

      Usuń
  21. Boooooskie ! *.* chce już kolejne kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. BŁAGAAAAAM NASTEPNY DODAJ JUŻ ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie pogmatwane ;>

    OdpowiedzUsuń