czwartek, 16 maja 2013

DARK SIDE: TWO


Teraz jestem w domu Justina. Aby być uczciwym, jego dom jest niesamowity. Jest tak duży i elegancki. Jego mama jest bardzo miła.
- Hej kochana, wygodnie ci tutaj? Justin jest na górze, na 3 trzecim piętrze w studiu tańca. - Pattie, mama Justina uśmiechnęła się.
 Studio tańca? woah. Ten dom jest ogromny.
- Cóż, ja muszę jechać na zakupy. Uważaj na siebie, i baw się dobrze. - ponownie się uśmiechnęła i podeszła do drzwi.
Ona jest taka miła.
Właśnie wtedy po schodach zszedł Justin.
- Hej Dianna. - powiedział
- uhm, cześć. - powiedziałam nieśmiało.
- Więc, chodźmy do studia - uśmiechał się i chwycił mnie za rękę, wciągając mnie po schodach co sprawiło, że w moim brzuchu zagościło stado motyli.
Następnie pchnął szklane drzwi.
- To jest właśnie to studio.- powiedział. Rozejrzałam się wokół. Drewniane taneczne podłogi. Lustra na całej długości. Bar, stereo, półki.
Było tu absolutnie pięknie.
- Zaczynamy? - pokiwałam głową, wziął swojego iPoda i poszedł go podłączyć  Podeszłam do radia ale nie działało. Podwinęłam swoje spodnie i zdjęłam kurtkę.
Miałam na sobie teraz czarny top i dresy.
Justin odwrócił się w moją stronę i gapił się. Czy wyglądam aż tak ohydnie?
-Przepraszam, mogę ubrać ją z powrotem na..
- Nie, nie nie, wyglądasz absolutnie przepięknie, - podszedł bliżej mnie
- i seksownie - wyszeptał wysyłając dreszcze które rozchodziły się teraz po moim ciele.
Muzyka zaczęła grać a my rozpoczęliśmy naszą choreografię.
Skończyliśmy nasz układ poprawiając poszczególne jego części. To był naprawdę męczący dzień.
- Zmęczona - Justin zachichotał i podał mi butelkę wody. Mówił jak by miał coś pod językiem. Jest pewnie bardzo zmęczony.
Usiadł obok mnie, a nasze spojrzenia się spotkały. Właśnie wtedy powoli pochylił się a ja siedziałam jak zamrożona.
Chce go pocałować. Oparł soczyste swoje usta na moich. Nasz pocałunek był zsynchronizowany z rytmem piosenki, która grała.
 I can't lie - Maroon 5.
Polizał moją dolną wargę, otworzyłam usta ale trzymałam język za zębami i pchnął w moje usta coś dziwnego jakby pigułkę.
Ale byłam zbyt zmęczona i rozkojarzona aby się na tym skupić. Właśnie wtedy zaczęło kręcić się w głowie.
Wstał, ale nie przerywał naszego pocałunku.
- Skacz - Szepnął w moje usta. Siedziałam teraz na nim okrakiem. Szedł ze mną do pokoju, kładąc mnie na białym łóżku, zamknął drzwi.
Był nade mną i składał pocałunki na mojej szyi. Zachichotałam bo to strasznie łaskotało.
Sięgnął do kieszeni dając mi kolejne 2 tabletki.
Mrugnął i zdjął koszulę moją także. Zaczął pieścić moje piersi, gdy odpiął mój biustonosz i rzucił nim gdzieś w kąt.
Wziął do buzi moją prawą brodawkę, lekko ssał i całował.Jedną ręką pieścił moją łechtaczkę zataczając na niej kółka.
Jęknął głośno opierając się o moje biodra.
- Nie będziemy tracić czasu - uśmiechnął się.
Zdjął swoje majtki i spodnie i dosłownie rozerwał moje i zdjął w dół moje majtki.
Właśnie wtedy poczułam ukłucie tam. Łzy zaczęły spływać po moich policzkach. Justin pocałował mnie w usta i znów pchnął mi coś do gardła.
Nawet nie wiem po co.
Ból zastąpiła przyjemność czułam jak moje ciało się wije. Nasze jęki były tak głośne, założę się, że słyszała nas cała okolica. Łóżko się całe trzasło, a on lekko ssał i całował moje piersi.
I nawet nie wiem, co się dzieje.
_____________
rozdział tłumaczony przez  
i uwierzcie mi, ja sama nie ogarniam tego co tu się dzieje. LOL

20 komentarzy:

  1. omg..nie ogarniam tego : o . Ale i tak jest zajebiste < 3.
    @littlesusannx3

    OdpowiedzUsuń
  2. asgbhsdwjbsjb omg

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde : o, ale się dzieje iuwekgbtsdkhwb

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacież pierdole ale masakta -.- @SpringLoveee

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to opowiadanie. Jest takie chore :) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow szok! Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyżby pigułka gwałtu? :D to opowiadanie jest świetne! czekam na NN ;) / laura.

    OdpowiedzUsuń
  8. coooo?! o jprd! nie ogarniam tego, co się stało w tym rozdziale, ale... KOCHAM GO! <3 hahahah

    {@saaalvame}

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow..nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby koszmar zaczynał się powtarzać?
    Czekam na nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest jedyne opowiadanie, którego nie ogarniam, ale się nim jaram *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. chciał się z nią ruchać i żeby się nie sprzeciwiała to ją czymś naćpał... mądre POSUNIĘCIE Justin... xD
    co to opowiadanie robi z moim mózgiem?! ufff, aż się boję, ale już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału! :)
    dziękuję wam, buziaki <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  13. DAWAJ DALEJ! *_* ~ @swaggieSMILEE

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok to było dzikie:-D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie ogarniam, ale kocham to haha

    OdpowiedzUsuń
  16. jak on mógł jej to zrobić.. omg on chyba ma jakiś związek z Jasonem ..

    OdpowiedzUsuń