środa, 15 maja 2013

DARK SIDE: O.n.e

Dianna

Ubrałam się w moje ubrania do tańca. Weszłam do studia i zaczęłam robić rozgrzewkę, jak reszta. Spojrzałam w prawo i zgadnijcie kogo zobaczyłam?
Justina.
On tańczy?! Zwróciłam jego uwagę. Uśmiechnął się i podszedł do mnie przebiegając palcami po swoich włosach.
O cholera. Gorące.
-Hej Dianna! Nie wiedziałem, że to twoja następna klasa! -roześmiał się, mrugając.
-Y-yeah -zaśmiałam się nerwowo. Co ten chłopak ze mną robił. Rozejrzał się dookoła i uśmiechnął.
-Cóż, mogę tu zostać? -uśmiechnął się pytając. Skinęłam głową.
-Jasne! -uśmiechnęłam się. Szybko mnie przytulił i szepnął "świetnie". Potem się odsunął i mrugnął do mnie.
Panie, proszę pomóż mi kontrolować emocje.
To znaczy, jak można nie być jego fangirl? Oh, urok bycia fangirl. Zrozumiałam.
Ale on przypomina mi tak bardzo Jasona, nawet ich głos jest taki sam. Mogą być bliźniakami! Ich chód jest nawet taki sam. Nie wiem. Nie chcę wiedzieć.
Przez chwilę, zapomniałam, że mam chłopaka.
Ruch zwykłej dziwki. Przepraszam za siebie. Czy to jeszcze ma jakiś sens? Nie? Racja, ten facet jest po prostu nowy, a już doprowadza mnie do szaleństwa.
Właśnie wtedy wszedł Coach Larx, klaszcząc w ręce. Następnie za nim weszła Coach Mia. Byli najsłodszymi nauczycielami jacy istnieją. Przy okazji oni są para.
-Więc dzisiaj, będziemy się uczyć w tańcu partnerskim -powiedział Coach Larx. Taniec w parach.
Wooh.
-Więc dziś, chciałabym abyście znaleźli partnera płci przeciwnej, a my damy wam piosenkę na rozpoczęcie. Będziecie wykonywać układ taneczny na oczach wszystkich, w następnym tygodniu.
Choach Mia uśmiechnęła się i złapała Coach Larx za rękę. Aw.
-Chop chop! -Larx zaczął naśladować naszego nauczyciela dramatu, Ms. Deliane. Wszyscy zaczęli się śmiać i rozsiedli dookoła.
Właśnie wtedy Felixa podeszła do nas.
-Możesz być moim partnerem Justin? -przygryzła wargę i zakręciła na palec swoje włosy. Spojrzałam na Justina, było jasne, że był nieobecny. Naprawdę. Boooyah.
-Uh, Dianna już jest moją partnerka -złapał mnie w pasie i uśmiechnął się. To zbiło mnie z tropu.
-Oh -zatrzymała swoje 'flirciarskie' ruchy i odeszła. Wybuchłam śmiechem.
-Spławiłeś ją!
-Tak, czy nie? -mrugnął.
-Mhmmm. Więc, naprawdę jesteśmy partnerami? -uśmiechnęłam się.
-Yeah, czyżbyś miała kogoś na myśli? -uniósł brwi.
-Yah, ciebie -zaśmiałam się. -Jesteś w porządku. Założę się, że jesteś świetny. -uśmiechnęłam się. To nie był flirt!
-Ty też! -uśmiechnął się. Rozpływam się.
-W porządku, wszyscy mają partnerów? -Coach Larx uniósł w górę w kciuki. Wszyscy krzyknęli "tak".
-Dobra, chcę abyście przyszli tu z swoim partnerem kiedy was zawołam -ogłosiła Coach Mia. Potem zaczęli losować przypadkowe nazwy osób.
Wróciłam do Justina, który zaczął się na mnie gapić.
-Czemu się tak gapisz? -zapytałam nerwowo, śmiejąc się.
-Jesteś po prostu doskonała -uśmiechnął się pochylając w moją stronę.
-Oh, nie jestem -pokręciłam głową.
-Serio? Daj mi jeden dobry powód, dlaczego nie jesteś -uśmiechnął się. Moja przeszłość.
-Moja przeszłość -nie wiedziałam co robię, robiłam to z jakiegoś powodu. Chciałabym się otworzyć przed nim, ale mój mózg wciąż mówi "nie".
-Czuję, że to jest poufne, więc ci odpuszczę -umie czytać w moich myślach. Teraz, to on jest idealny.
-Ale wiesz, czasami trzeba się otworzyć przed kimś, nie można wszystkiego trzymać tutaj -wskazał na moje serce.
Zaśmiałam się. Wtedy zdałam sobie sprawę, że jego ręce wciąż są w okół mojej talii. Spojrzałam na jego ramiona, musiał to zauważyć, bo oderwał się ode mnie i zakaszlał.
-Przepraszam -zaśmiał się.
-W porządku  -odwzajemniłam uśmiech, uspokoiłam go, bo to było serio w porząkdu.
-Dianna i Justin? -Coach Larx spojrzała na nas. Uśmiechnęliśmy się i podeszliśmy do niego.
-Okej, więc mamy zamiar dać wam piosenkę i oboje zrobicie do niej choreografię, Okej? -Cochac Mia uśmiechnęła się.
-Przypisaliśmy państwu "Mad" Ne-Yo -coach larx uśmiechnął się. Justina i ja skinęliśmy głową i podziękowaliśmy, przed tym za nim odeszliśmy i wzięliśmy nasze torby.
Mogliśmy opuścić sale ponieważ już dostaliśmy piosenkę.
-Cóż, możesz wpaść do mnie do domu w tym tygodniu -uśmiechnęłam się. -Mamy nie ma w domu.
Rodzina Loagan wyprowadziła się od nad odkąd Jason zniknął.
-Okej, możemy zacząć od tego -roześmiał się. Jego śmiech. Wyszliśmy ze studia.
-Cóż, będę potrzebował twojego numeru -uśmiechnął się. Nie pomyślałam o tym. Podał mi swój telefon i za nim wpisałam swój numer zapisał mnie jako Dianna<3.
-Okej, ale ja potrzebuje tez twój -uśmiechnęłam się i podałam mu swój telefon. Złapał go i zapisał siebie jako Justin Boo. <3.
Aww.
-Cóż, muszę już iść skarbie -uśmiechnął się i pocałował mnie w policzek. Moje motyle w brzuchu się odezwały.
-B-b-bye -głupia ja. Jąkałam się. Roześmiał się i pomachał mi odchodząc.

Justin

Mam ją tam, gdzie chciałem.

___________________________________

Taniec Dianny i Justina możecie zobaczyć kilkając tutaj

Cześć z tej strony @JBinPollandd
Mam nadzieję, że Sandra się nie obrazi, że dodałam rozdział bez konsultacji z nią.:)
W ogóle, uwierzcie mi, że nie jesteście w stanie choć w małym stopniu odgandnąć tego co się stanie i nie, Justin to nie Jason, ale wyglądają tak samo.
Zdziwcie się, naprawdę się zdziwicie, bo ja czytając to miałam szok...dziewczyna tego opowiadania ma świetne pomysły.
I rozdziały nie będą pojawiać się codziennie bo jest ich tylko 8...niestety.
BĘDZIE SIĘ DZIAŁO już w 3 rozdziale!


19 komentarzy:

  1. Boże! Nie mogę się doczekać! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemoge sie doczekać:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. To on! Chce zeby ona sie w nim zakochała... Boskie czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta jego ostatnia myśl mnie przeraziła.. czekam na kolejny. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo <3 Ale nadal jest pisaby w oryginale?

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE JAK ONA MOGŁA UŚMIERCIĆ JASONA!!?????????????? TO PRZECIEŻ NIE MA SENSU! JAK ON ZGINĄŁ W TAKIM RAZIE????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, poczekaj na dalsze rozdziały, a wszytskiego się dowiesz:)))

      Usuń
  7. jejciu! już się nie mogę doczekać NN <3 to opowiadanie jest boskie! ;)

    {@saaalvame}

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tak skołowana *.* nie wiem co myśleć!
    nie mogę się doczekać kolejnego! :)
    dziękuję, buziaki <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz linka do orinału? Majka xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak pozatym to: WOW!! xD Majka xoxo;*

    OdpowiedzUsuń
  11. "Mam ją tam, gdzie chciałem."
    Czyżby "drugi" Jason?... tylko błagam, bo to nie była prawda xd
    Ale jak to 8 rozdziałów ii koniec?
    Oby nie ;p

    @shawty_xx_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam.
      Czekam na kolejny. <3

      Usuń
  12. Oo boże to jest wspaniałe *0*

    OdpowiedzUsuń
  13. tylko 8 ???? dobra przeżyje :) czekam na nn pozatym wiedziałam że to będzie ten taniec hahaha oglądałam *____* @SpringLoveee

    OdpowiedzUsuń
  14. UMIERAM, NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ AJSDFGFDSAKDJFDKSL <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg!!!! Niesamowite glowna bohaterka ma na imie dianna i tanczy.... Jezuuuu moje imie moja pasja;)

    OdpowiedzUsuń
  16. co że niby on ją będzie prześladował teraz?

    OdpowiedzUsuń