czwartek, 25 kwietnia 2013

e.i.g.h.t.e.e.n

Autor's Point

Diana zmarszczyła brwi i ruszyła na górę, Logan szedł zaraz za nią w kółko powtarzając jej imię.
Zirytowana Dianna obróciła się w jego stronę i krzyknęła.
-Co?! Jakie kłamstwo chcesz mi teraz wcisnąć?
-To nie były kłamstwa, Dianna. -powiedział surowo Logan.
-Wiem, że nie były, ale co ja mam myśleć, co chcesz mi teraz powiedzieć? Bo jeśli tego jest więcej, daje ci teraz czas, abyś mi to powiedział! Nie mogę uwierzyć, że mi o tym nie powiedziałeś! Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi! -Dianna popchnęła Logana.
Logan spojrzał w dół i westchnął, kiedy chciał zacząć już mówić, Dianna była już w swoim pokoju i zamknęła drzwi. Logan potarł dłonią kark i wrócił do kuchni.


Dianna.


Byłam bardzo zestresowana. Ludzie, których kocham, okłamywali mnie. Kłamali o mojej przeszłości! Nie mogę w to uwierzyć. Potrzebuję czasu. Nic mnie to kurwa nie obchodzi.
Chwyciłam moją torbę i pakowałam kilka swoich rzeczy. Chwyciłam koszulkę i swetry, szpilki, klucze, kilka przekąsek, parę butelek wody, mój telefon i pieniądze.
Moja torba nie była zbyt ciężka.
Ubrałam się chwytając następnie klamkę od okna. Otworzyłam okno, ponieważ Logan nie pozwoliłby mi wyjść. Wyskoczyłam przez nie chwytając się jakieś gałęzi.
Powoli ruszyłam w dół i bezpiecznie wylądowałam na nogach i uciekłam zanim Logan mógłby mnie zobaczyć. Kiedy zniknęłam z pola widzenia, zaczęłam biec bez żadnego konkretnego powodu. Nagle wpadłam na kogoś, spojrzałam w górę i zobaczyłam Jasona.
Powoli się wycofałam.
-Spójrzcie na to, moja mała Dianna -uśmiechnął się złowieszczo. Właśnie wtedy, szybko odwróciłam się i uciekłam od niego, gdy poczułam ostry ból w nodze.
Właśnie wtedy przed oczami zobaczyłam ciemność.

_______________________
W Jasonie nie ma żadnych emocji omg....

10 komentarzy:

  1. to sie nawywa wyczucie jeszcze przed info na tt *___* hahaha
    dobra...bd meksyk tak wyczuwam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. przerywać w takim momencie .. no jfhtytythjhk !

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój boże ;o
    no to się wpakowała, dlaczego ona uciekła noo. xd
    czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. hfbhufbbhudf omg :o czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest jak serial, przerywają w najlepszym momencie. xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. BŁAGAM O WIĘCEJ OMFG ASDDSKADKADNKADNKANDANA *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. perfect *.* uwielbiam to. Teraz szykuję się kolejna akcja skoro już ją ma xd
    czekam na nn ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah LOL po co uciekała
    haha ta tez ma nie po kolei w głowie xd
    boże on ja zlapał zapewne kurde troche sie boje tego psycho Justina/ Jasona

    OdpowiedzUsuń