niedziela, 21 kwietnia 2013

t.h.i.r.t.e.e.n


Dianna's POV

Minęły dwa dni od tamtego incydentu. Bałam się jak cholera. On może wrócić. Nie mówiłam tego rodzicom, aby ich nie martwić, to nie byłoby dobre w tej chwili.
Oliwia jest chora, i nie chce dodawać jeszcze swoich problemów. Bez względu na to, jak duże one są.
Teraz z Loganem jesteśmy w małej kawiarence,nie daleko naszego domu.
-Co mamy teraz zrobić?- Zapytał Logan biorąc łych swojej latte.
-Nie wiem. Nie chce aby znów Cię porwał i odebrał mi Ciebie. - Pokręcił głową. Zarumienił się, ale nie chciał tego pokazać.
Mój telefon zaczął dzwonić. „Partt of me – Katy Perry”, chwyciłam ze telefon i spojrzałam na wyświetlacz..
Nieznany.
-To musi być telefon ze szpitala od Oliwi. - Powiedziałam
-Halo? - Logan spojrzał na mnie a ja wzruszyłam ramionami.
-Ode mnie nie można uciec, zawsze jestem obok ciebie, laleczko – Moje oczy rozszerzyły się. Logan zamarł, chyba to słyszał.
Kiedy chciałam zacząć mówić, Logan odłożył słuchawkę i umieścił mój telefon z powrotem w kieszeni.
-To on, prawda? - Wziął łyka, a ja pokiwałam głową.
-Dianna, musimy powiedzieć to twoim rodzicom – Uderzył ręką o stolik tak mocno, że wszystkie oczy były skierowane na nas.
-Nie! Nie będę im dorzucać moich problemów... Obiecałeś mi to. - Powiedziałam.
-Dobrze, ale co teraz? - Spuścił wzrok. Miałam odpowiedzieć gdy zza oknem zobaczyłam faceta w bluzie.
Kaptur zasłaniał jego oczy i nos.
Ale to, wystarczyło abym się przeraziła.
To był ten sam przebiegły uśmieszek, który wtedy widziałam.
To był jego uśmiech..

__________________________________________________
Czyżby on powrócił? OMG co będzie dalej?  
Rozdział tłumaczony przez @MySuperBieberr :)
NAstępny wieczorem.

10 komentarzy:

  1. Afvhfdynv świetny, tylko za krótki xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale emocje..gchvfy... Szkoda ze takie krotkie... Jadas jedna dsudziesta rozdzialu innych blogow :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, zdecydowanie bardziej wolałabym, abyś dodawała rozdziały rzadziej, ale dłuższe. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o boze o.O on ma na niejh opsesje....

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest takie... kiepskie, beznadziejne. rozdziały krótkie i to akurat jest najmniejszy problem. nie ma się czym podniecać. na twoim miejscu myślałabym czy jest sens tłumaczyć COŚ takiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co będzie dalej? Dziwak spróbuje porwać Logana, porwie główną bohaterkę - której brakuje rozumu, przeleci ją kilka razy, potraktuje jak gówno i po kilku dniach się w sobie zakochają. Oto cała historia..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce następny! kocham!

    OdpowiedzUsuń
  8. fmc4itiqCGOMOW4UICIYNLX O MÓJ BOŻE !!!! a co do tych komentarzy na górze to może chociaż by nie z anomimka pisać, co? kretyni jebani -.- nie mogę się doczekać kolejnego *_____*

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo jezu *.* wrocil on powrocil!!
    ten PSYCHOL WRÓCIŁ!

    OdpowiedzUsuń