czwartek, 18 kwietnia 2013

n.i.n.e


Dianna's POV

Poruszyłam szybko oczami. Ból ogarniał całe moje ciało. Bolały mnie nogi, ręce.. moja pochwa. Wszystko.
Czuje się zużyta.
Czuje się taka brudna.
Jestem zdruzgotana i załamana.
Potrzebuje mojej mamy, potrzebuje Logana, potrzebuje taty, siostry i brata. Potrzebuję pomocy.
Wtedy otworzyły się drzwi.. widziałam go.
-Cześć kochanie- Oparł się o drzwi i zamknął je na klucz.
Nie patrzałam na niego. W tym momencie światło zamigotało, a moje spojrzenie przeniosło się na niego.
Woah.
Nie był taki zły. Miał brązowe włosy i oczy, duże pulchne usta.
-Zrób zdjęcie, będziesz mogła dłużej popatrzeć. - zaśmiał się i podszedł bliżej.
Ale to, że jest przystojny, nie oznacza, że wszystko jest okej.
-Nie bój się laleczko. - znów się uśmiechnął.
Kiedy zobaczył ból w moich oczach, jego uśmiech automatycznie słabł.
-Chodź tutaj- wskazał na mnie.
-Chodź, ja nie żartuje. Masz tylko raz w życiu taką okazję. Skoro tu jesteś pozwalasz się, mi pocieszać, a jeśli nie, pobiję cię i zabiję. - powiedział
Na samą myśl o słowie 'zabiję' skuliłam się.
Podeszłam do niego bliżej, i objął mnie swoimi potężnymi ramionami. Wolę się do niego przytulać i żyć, niż być martwa. Ale nadal go nienawidzę, każdy centymetr mnie go nienawidzi.
Chce go uderzyć z pięści, pokaleczyć go. Podobne to, co on zrobił ze mną, z wyjątkiem gwałtu. Nie jestem jakimś pieprzonym królikiem, aby to robić.
Leżeliśmy, ale to nie była pozycja całkowicie leżąca. Był oparty o ramę łóżka a ja byłam w jego ramionach.

Creeper's POV

Wiem, że mówiłem, że nie mam litości. Wiem, że nie mam serca. Tak jest.. ale gdy patrzę na nią.. i widzę ból w jej oczach..
Czuję się.. Ja nie wiem, czuję się winny.
Tak, zimnokrwista, bezduszna osoba powiedziała, ze czuję się winna.
Ona jest po prostu.... inna?
Nie, nie dam się na to nabrać. Nie ze mną te numery.
Nie obchodzi mnie to.
Westchnąłem i zacząłem śpiewać. Hej, od razu mówię, że nie jestem utalentowany!

I remember tears streaming down your face
When I said, "I'll never let you go"
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, "Don't leave me here alone"
But all that's dead and gone and passed tonight

Just close your eyes
The sun is going down
You'll be alright
No one can hurt you now
Come morning light
You and I'll be safe and sound

Don't you dare look out your window darling
Everything's on fire
The war outside our door keeps raging on
Hold on to this lullaby
Even when the music's gone
Gone

Just close your eyes
The sun is going down
You'll be alright
No one can hurt you now
Come morning light
You and I'll be safe and sound

Oooh, Oooh, Oooh, Oooh
La La 
La La
Oooh, Oooh, Oooh, Oooh
La La 

Just close your eyes
You'll be alright
Come morning light,
You and I'll be safe and sound..


 Od początku mam dziwne ukłucie w brzuchu, kiedy ją widzę. Nie ja.. ja po prostu nie wiem.

________________________________________
OH MY GOODNESS.
NIE MAM SŁÓW.
I'M DONE
czytacie w ogóle jeszcze to opowiadanie? lol

16 komentarzy:

  1. Uwiwlbiam tego bloga <3 Cholernie krotkie rozdzialy.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG zakochał się *_* sweet , szkoda że krótkie ale co tam ważne że są ;d ,czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku. Wcześniej się bałam tego czytać, ale dałam radę. Za każdym razem czułam jak serce podchodzi mi do grdla ( przepraszam za obrzydliwe porównanie ) a teraz to jest takie słodkie *.*
    Zakochalam się w tym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku. Wcześniej się bałam tego czytać, ale dałam radę. Za każdym razem czułam jak serce podchodzi mi do grdla ( przepraszam za obrzydliwe porównanie ) a teraz to jest takie słodkie *.*
    Zakochalam się w tym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O.o o loooooooool zakochał sie?? vfgtfytfytf kocham to XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. ej czemu taki krotki .. ale zajebisty *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. ej moja kolezanka jak to przeczytała to powiedziała ze ten gwałciciel to justin .... nie komentujeee xD

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham to opowiadanie. omg. @dajmibit

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejjku a jednak ma uczucia *_____* @LussiLucynaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. fjfhfugh on ma uczucia? : o
    @LittleSusannx3

    OdpowiedzUsuń
  11. dawaj następny rozdział,dziewczynooo!<3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opowiadanie, ale krotkie i to masakrcznie krotkie.. woow jakie one sa krotkie.. sory, ze sie powtorze, ale KROTKIE!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie krótkie te rozdziały ;// ale i tak bosko <3 fajnie jakbys łączyłą rozdziały albo dodawala czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG OMG OMG KOCHAM TO !!! <3 <3 AWWWWWW... ;3 Czytałam kolejny ale to nie to samo co czytać po polsku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hahah LOL najpierw jej cos takiego robi a potem ją przytula? oc za boże PSYCHOL!

    OdpowiedzUsuń