sobota, 20 kwietnia 2013

t.w.e.l.v.e

Pov's Logan

To był długi tydzień odkąd przenieśliśmy się do Nowego Yorku. Nowy York był niesamowity, światła, ludzie, sklepy. Wszystko. Teraz jest lato. Ale ja i Dianna byliśmy podekscytowani, pójściem do nowej szkoły.
Nie powiedziałem jej co czuję...jeszcze.

Pov's Dianna

Byłam w spożywczym sklepie kupowałam mleko i chleb. Wtedy właśnie zadzwonił telefon.
Nacisnęłam guzik.
-Hallo?
-Dianna gdzie jesteś? zapytała mama.
-Jestem w sklepie spożywczym, kupuje mleko i chleb, a co?
-Dianna wracaj do domu, teraz! Jest 22, a ty jesteś sama?! Nie chce cię stracić ponownie Dianna. -błagała. Chwyciłam chleb wraz z mlekiem i poszłam zapłacić.
-Tak mamo, przepraszam- przeprosiłam.
-Dobrze, ale obiecaj mi, że już nigdy tego nie zrobisz. Powinnaś zapytać swojego brata, albo Logana czy pójdzie z tobą, a teraz wracaj do domu! -powiedziała.
Moja mama świrowała.
Więc ja jako głupia dziewczyna, poszłam na skróty żeby być szybciej w domu.
Włożyłam ręce do kieszeni i szłam szybkim krokiem.
Zaczęłam sobie coś nucić pod nosem, bo zaczynałam się bać.
Kiedy już prawie byłam przy domie usłyszałam jak ktoś za mną buczy.
Cholera. Zaczęłam biec, kiedy usłyszałam za sobą śmiech. Kiedy w końcu byłam w domu, nagle drzwi się odtworzyły i zobaczyłam w nich Logana. Podskoczyłam.
-Co do cholery? -powiedziałam.
-To chyba ja powinien być tym co mówi wtf. Co się do cholery stało? -zapytał.
-Powiem ci, ale nie mów naszym rodzicom -powiedziałam.
Skinął głową i obiecał.
-Myślę, że on tutaj jest.
_______________
OMGfekwhfdhgwghifdhewuyrofwe
czyżby prześladowca wrócił po Dianne? :ooo
____________________________________
dodaje rozdział za @JBinPollandd haha wiesz, jak tego nie lubię omg XD
Tak jak mówiłyśmy, w weekendy po 2 rozdział dziennie, mamy nadzieję, że się wam podoba :)

10 komentarzy:

  1. Omg!!!
    Ale ten też strasznie krótki, no nic czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG , on wrócił iodflrefdhdfzonkl *_*
    Dawajcie szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG jaka jazda *_* czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. *___________* BRAK SŁOW

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny te rozdziały są stanowczą za krótkie . To jest mega po prostu, już myślałam, że jeżeli to on to ją złapie i nie wróci do domu xd
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeezu te rozdziały są za krutkie.Za szybko się czyta przez co starje się to.............nudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem nie są nudne !
    a to ze są krótkie to nie wasza wina ja was kocham że to tłumaczycie! nie słuchajcie ich nie przejmujcie się !
    pamietajcie o mojej miłości :D

    OdpowiedzUsuń