poniedziałek, 22 kwietnia 2013

f.i.f.t.e.e.n


Creeper's POV

Zgasiłem silnik. Wysiadłem z samochodu na zewnątrz.
Cholera, było tak blisko.
Szukałem klucza do domu, który wisiał z innymi kluczami. Mogłem je kurwa jakoś opisać.
-Wreszcie- Odetchnąłem z ulgą i wsadziłem klucz.
Mogę przykleić mój klucz w Dianny otwór. Stałem się napalony myśląc o tym. Przygryzłem wargę i wszedłem do środka.
Mój dom był jak każdy inny tutaj. Co? To, że jestem przestępcą, kurwa nie znaczy, że muszę mieszkać w jakieś dziurze.
Poza tym oni nie widzą, że nim jestem.
Dianna, Dianna. Pierdolona Dianna.
Mój penis stawał się większy. Kurwa. Nie mogę już dłużej czekać. Opadłem na kanapę, zasłony były już zasłonięte.
Zdjąłem spodnie, a następnie moje bokserki. I delikatnie gładziłem mojego potwora. Zamknąłem oczy i oparłem moją głowę do tyłu.
Zacząłem wspominać, to kiedy pieprzyłem się z Dianną.
O tak.
Delikatnie przesuwałem rękę w górę i w dół, myśląc, że ona wykonuje tą czynność. O tak.
-Oo Boże,kurwa, Dianna, - jęknąłem i zacząłem szybciej poruszać ręką.
Moje jęki stały się głośniejsze.
-ugh, kurwa Pomóż mi. - krzyczałem. Odnosząc się do Dianny aby mi w tym pomogła.

Dianna's POV

Chodziłam po okolicy. Logan był ze mną, ale musiał gdzieś iść, powiedział, że zaraz wróci i mam na niego czekać, ale nie jestem typem osoby która lubi być sama.
Poza tym on tu nie może być.
Kiedy przechodziłam obok domu, usłyszałam głośne jęki.
Co tam do cholery dzieje się w środku? Dźwięki chyba dochodziły z salonu.
O nie. A co jeśli ktoś ma kłopoty i jest sam w domu?
To nie może być seks, choć tak to brzmiało.
-ugh, kurwa Pomóż mi.- facet krzyknął. To było oczywiste, że był to chłopak. Podbiegłam do ganku, a następnie próbowałam otworzyć drzwi, ale były zamknięte.
Zapukałam.

Creeper's POV
Kiedy prawie osiągnąłem swój punkt kulminacyjny, usłyszałem pukanie do drzwi.
Moje oczy powędrowały w kierunku drzwi, ale to zignorowałem. Złapałem swojego chuja i znów zacząłem go głaskać kiedy rozległo się ponowne pukanie.
Podciągnąłem swoje spodnie i bokserki, poczułem mrowienie.

Dianna's POV

Usłyszałam szuranie w środku, a następnie kroki w kierunki drzwi.
Drzwi się otworzyły, a w nich stał on.

__________________________________________
OMG ONA SAMA PAKUJE SIĘ W KŁOPOTY OMG OMG CO BĘDZIE DALEJ??
Mam nadzieje, że wam się podoba :) jesteśmy w już w połowie całego opowiadania 



14 komentarzy:

  1. DODAJCIE JESZCZE DZIŚ RODZIAŁ, OMG

    OdpowiedzUsuń
  2. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    O M G O.O Możecie dodac nastepny jeszcze dzisiaj?? Wiem, że pewnie jest roboty z tym tłumaczeniem ale błagam O.O bo nie zasnę

    OdpowiedzUsuń
  3. juz nie moge sie doczekać *__* omg !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMFG jakie jaja ostoo czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I delikatnie gładziłem mojego potwora HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAAHAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  6. gweibhfi;gbilgkjdfbv co ona robi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co będzie dlaej , ale chcę wiedzieć to jeszcze dzisiaj ! xoxo Mam nadzieję , że dodasz szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O MOJ BOZE..... PROSZE DODAJCIE NN! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHAM TO OPOWIADANIE FJGDKBGDNGJKGNKD

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM, KOCHAM I JESZCZE RAZ KOCHAM ORAZ PRAGNĘ ICH SEKSU AVJVBNHFVNJGCVHHCC

    OdpowiedzUsuń
  11. Hhahahaha OMG! LOL. Kocham to xd Już wyobrażam sobie jej minę jak go zobaczy przed sobą ;p
    Czekam na nn*-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jej miejscu gdybym go zobaczyla to bym uciekla gdzie pieprz rosnie LOL ona pewnie tam stanie jak wryta i on ja zlapie. Hahahda co za dziewczynka.. a tak to rozdzial ssfghjhfdasdfghjl

    OdpowiedzUsuń
  13. haha o boże
    on jezt obrzydliwy fuuuuuuu
    weś się ogarnij chlopie bleeee!
    hahahahhahahah a ona dobra ! myslala ze ktos potrzebuje pomocy hahahah lol

    OdpowiedzUsuń
  14. ja pierdole! Justin jest pojebany! jeeeeeeeeeeeezu ;o
    boże, jaka Dianna odważna XD

    OdpowiedzUsuń