czwartek, 11 kwietnia 2013

Prolog

One.

Przesunęłam się. Przekręciłam w lewo, później w  prawo.. ugh czułam się tak nieswojo.. Czułam czyjąś obecność obok mnie.
Nie mogłam zasnąć, miałam otwarte oczy. Patrząc w okno, zauważyłam czyjąś sylwetkę.
Podbiegłam do okna, wychyliłam głowę i nie widziałam nikogo...
Dziwne.
Przetarłam oczy i spojrzałam na zegar.
Punkt 3:00 w nocy.
Cholera.
Wróciłam do łóżka, próbując wrócić do snu, ale po prostu tej nocy nie było mi dane zasnąć.
Nagle chłody powiew wiatru uderzył w moją stronę, otworzyłam oczy i ogarnęło mnie przerażenie.
Spojrzałam na okno.
Kurwa, zapomniałam zamknąć.
Stanęłam na nogi i poszłam je przymknąć. Usłyszałam szept przy moim uchu
„Witaj dziewczynko”
Powoli się odwróciłam, ale nikogo nie dostrzegłam. Chodziłam z kąta w kąt po moim pokoju ale niczego nie widziałam. Z powrotem podeszłam do okna.
Zamknęłam je. Nie przypominam sobie żebym je zamykała, po tym jak je otworzyłam.... Bałam się.. byłam naprawdę przerażona.
Nie wiem co to było.. Leżąc już w łóżku, coś przykuło moją uwagę. Była to taśma z karteczką przyklejona do mojej szyby.
Podbielam do okna i odkleiłam ją.
„Nie bądź taka spokojna.. może nie jestem na zewnątrz.. może jestem właśnie gdzieś w twoim pokoju...
śpij dobrze”
Byłam śmiertelnie przerażona. Pobiegłam do pokoju swoich rodziców, miałam 17 lat a tak cholernie się bałam.
Moich rodziców nie było w domu.
Pobiegłam do pokoju mojego rodzeństwa.
Ich też nie było.
Pobiegłam z powrotem do mojego pokoju i położyłam się na łóżku. Naciągnęłam kołdrę na moją głowę. Czułam obecność kogoś, kto leżał ze mną.
„Śpij dziewczynko”
Usłyszałam szept.
Zamknęłam oczy i udałam że śpię.
„Nie udawaj, przecież wiem że nie śpisz”
Zaśmiał się złośliwie
W milczeniu przełknęłam ślinę i dalej udawałam że śpię.
Jedyne co słyszałam to jego oddech..


fdhfiudsfhdfhsahf ef omg omg omg
Już mam pozwolenie dgshfghgfsaf
Mamy za sobą już prolog
to opowiadanie jest niesamowite :ooo
Chce więcej!
To moje pierwsze tłumaczenia, dlatego przepraszam za błędy 




10 komentarzy:

  1. OMG już to kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. O.M.G O JA WALE! JASGVSHBAGKBHSERHKGI AŻ SIE BOJE TERAZ LOOL XDD JAK NAJSZYBCIEJ BŁAGAM O NN!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG. Boskie to jest *___*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym się posikała ze strachu gdyby przydarzyło mi się coś takiego. zapowiada się ciekawie i oryginalnie. czekam na NN. :)
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu ja bym padła! TŁUMACZ DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jezy zapowiada sie cudnieeeeee !!!

    OdpowiedzUsuń