środa, 24 kwietnia 2013

s.e.v.e.n.t.e.e.n


Author's POV
Logan w strachu spojrzał na niego. Jason powoli się uśmiechnął.
-Donieś na mnie komukolwiek, a twoja cała rodzina zginie. Nawet Dianna. To jedyne co mogę zrobić, w zamian co ty zrobiłeś dla mnie. - Jason splunął na Logana.
Dianna już nie spała, słyszała całą ich rozmowę. Jej brwi podniosły się z wrażenia. Tak cholernie się myliła.
-Więc Logan go znał? - Pomyślała. Jason cofnął się powoli, sunąc wzrokiem po Loganie. Cofnął się do tyłu i wybiegł.
Logan odwrócił się i zobaczył Diannę.
-Słyszałaś to? - Zapytał. A ona skinęła głową.

Dianna's POV

Ugh, cholera.. Skąd Logan zna tego kolesia? Mojego prześladowce?
Westchnęłam i poczułam coś z tyłu głowy. Świetnie, krwawię. Wstałam, ale potknęłam się. Zaczęło kręcić mi się w głowie.
Pomogłam Loganowi iść, zważając na to, że wcześniej został pobity.
-Masz mi wiele do wyjaśnienia.- Ciągnęłam Logana ze mną całą drogę do domu.
Jak tylko wróciliśmy do domu, Logan opatrzył mój tył głowy.
-Dobrze, proszę wyjaśnienia. - Westchnęłam kładąc lód na mojej ranie.
-To jest długa....NIE OBCHODZI MNIE TO! - przerwałam mu. Oparł ręce o ramę drzwi i powiedział do mnie, że nie powinnam się przemęczać.
-Gdy byliśmy młodzi.. byliśmy najlepszymi przyjaciółmi. Najlepszymi od czasu narodzin. - mówił.
-Ale my spotkaliśmy się w 9 klasie! W pierwszym roku, znałam tylko ciebie od 3 i pół roku, biorąc po uwagę to, ze byliśmy w ostatniej klasie. -to było lato, ale wróciłam do tego punktu.
-Nie wiesz... podczas 8 klasy, miałaś wypadek. Częściowo straciłaś pamięć. Nie zapomniałaś wszystkiego, pamiętałaś swoje imię, nazwisko, adres.. trochę wspomnień. Ale nie pamiętasz mnie albo Jasona.
Odchrząknął i zaczął mówić.
-Jason? Co? Czekaj.. - całkowicie zbiło mnie to z tropu.
-Jason, to ten koleś co był tu chwilę temu... - spojrzał w dół.
-Mój prześladowca?! !?!?!?!?
-Tak.. to jest właśnie creeper. Byliśmy w troje, przyjaciółmi z dzieciństwa. Nasi rodzice przyjaźnili się od gimnazjum. Jason kiedyś był inny niż jest teraz.. zabawny, śmieszny, zawsze zadowolony.
Jason taki był?
-Ale wtedy jeden raz kiedy byliśmy na wakacjach, mieliśmy około 13 lat kiedy to się stało. Nasi rodzice poszli na ryby i zakupy. Zostawili mnie, Ciebie i Jasona razem z jego rodzicami.
Ponownie odchrząknął.
-Graliśmy w grę... Jason powiedział nam, że to nie bezpieczne i powinniśmy się zatrzymać, wiedzieliśmy o tym, ale byliśmy uparci i nie posłuchaliśmy go. Jason się wkurzył i poszedł do swojego domku. My spowodowaliśmy ogień, rozniecając go butelką alkoholu, spanikowaliśmy płonienie mały daleki zasięg. Jason to zobaczył więc przybiegł uratował nas od pożaru. Nasi rodzice to zobaczyli.
Kiedy się odwrócił, prawie cały nasz domek płonął, był zbudowany z drewna. Próbował wejść do środka, ale twój tata nie pozwolił mu. Nie wiem co się stało ale cała nasza kabina wyleciała w powietrze. (jak coś w w domu był Jason i jego rodzice). To naprawdę trudno wyjaśnić. Wszyscy myśleliśmy, że on nie żyje.. ale on jednak przeżył.
Wszystko mi wyjaśnił.. Teraz każdy szczegół idealnie pamiętałam.
Więc w zasadzie, zrujnowaliśmy mu życie.
__________________________________________________
omg, można powiedzieć, że przez Diannę i Logana zginęli rodzice Jasona OMG OMG
i co? tego się na pewno nie spodziewaliście :D
Ogólnie chciałyśmy podziękować, za te wszystkie komentarze i wejścia na bloga, świadomość, że ktoś czyta bloga i to docenia... jest niedopisania :)
Dziękujemy :)  

13 komentarzy:

  1. Wooow... ja tu xzekalam od rana..haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałabym sie hovsthcsog

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia niezła i teraz trochę rozumiem.Jasona. Zaczynam się siebie bać lol.czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nic nie ogarniam...Czyli Jason to imie postaci, którą jest Justin?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na razie Justin ma na imię Jason. Musi być tak, potem dowiecie się dlaczego :))

      Usuń
  5. japierdziele...ale masakra no poprostu szok o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuuu nieźle nieźle ;d czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No , niespodziewałam się .. Mam nadziję , że koejne będą trochę dłuższe, chociaż ten i tak zalicza się do jednuch z najdłuższych

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani troche sie nie spodziewałam tego O.o ja chcem już teraz jestem dopiero ciekawa O.O

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ale zwrot akcji ;o ale jakoś nadal nie wiem skąd creeper tak dużo o nich wie, np. gdzie mieszkają, gdzie się przeprowadzają to jest dziwnee i straszne... jakby jakiś lokalizator im wczepił Oo jestem strasznie ciekawa następnego rozdziału :p

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Tego się nie spodziewałam, że oni się kiedykolwiek mogli przyjaźnić i, że oni zabili mu rodziców. Już nie mogę się doczekać tego co będzie dalej :)
    Czekam na nn;p

    OdpowiedzUsuń
  11. wow
    wow
    wow
    emmmm....
    głupio że strarciła pamięć

    OdpowiedzUsuń