sobota, 20 kwietnia 2013

e.l.e.v.e.n


Dianna's POV

To był dzień istnego szaleństwa. Logan w końcu zostaje zwolniony ze szpitala. Dostawałam różne pogróżki śmiercią, telefony i SMS-y.
Byłam w trakcie pakowania moich rzeczy. Wyjeżdżamy do Nowego Jorku. Zacząć żyć nowym życiem. Policja otoczyła nasz dom, prawie całą okolice. Wiedziałam, że jestem bezpieczna. Trochę. Bo ten facet, ma swoje sposoby.
Logan i jego rodzina jadą z nami, ponieważ on, może szukać także jego rodziny, a nie chce narażać ich na niebezpieczeństwo. Tak, to znaczy, że nasze rodziny będą mieszkać razem.
Dom był duży, pomieści dwie rodziny. Mam swój pokój i dziele go z Loganem.
Wiem, wiem.
Nasi rodzice, byli przeciwni, ale powiedziałam im, że tak i tak nic nie będziemy tam nic robić, co było prawdą.
Usłyszałam pukanie do drzwi. Spojrzałam i zobaczyłam uśmiechniętego Logana.

Logan's POV

Tak ciężko w to wszystko teraz uwierzyć, kocham Diannę.. w inny sposób. Nie jako najlepszą przyjaciółkę. Bardziej.
Ona jest taka piękna i miła. Byłaby idealną żoną i matką. Ale myślę, że ona nie chce mnie jako swojego chłopaka.
Westchnąłem i podszedłem do jej drzwi automatycznie się uśmiechnąłem.
-Hej- Odwzajemniła uśmiech.
-Jesteś gotowa? - zapytałem na co ona skinęła głową.
Chwyciłem jej walizkę i torbę. Nie winię jej za tą wyprowadzkę.
Miała 3 wielkie walizki i 2 mniejsze torby. Nie musieliśmy brać żadnych mebli, tylko niektóre potrzebne nam rzeczy.
Byłem tak podekscytowany aby rozpocząć nowe życie... Nowe życie z Dianną.
I tym razem, przenieść nasz związek, na nowy, wyższy poziom.
Na twarz wkradł mi się uśmiech, kiedy zobaczyłem jak do mnie podchodzi.
Nowe życie, nadchodzimy.    

_____________________________________________________________________
Czy oby na pewno wszystkie problemy odejdą?
Nie bądź taki pewny Logan, nigdy nie wiadomo kogo możecie spotkać w NY.
ehehhehejfhrfhgruetyretg e OMG
dziś dwa rozdziały.. cieszycie się XD?

10 komentarzy:

  1. *________________* strasznie krótkie :c ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. awwww *___* niech szybciej stamtąd uciekają noooo xD z niecierpliwością czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaasne ze sie cieszymy... Mam nadzieje ze nastepny bedzie dluzszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuuuuuuu 2 ale sie cieszeee <33 Dzięki, ze tłumaczysz!!

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO SIĘ CIESZYMY I KOCHAMY CIĘ NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE :) < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty idealny i doskonały. Szkoda roku że taki krótki, ale da się to przeboleć. Czekam na nn :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie za krótkie. Nie da się jakiś połączyć tych rozdziałów, albo cos?

    OdpowiedzUsuń
  8. wyczuwam klopoty na choryzoncie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezuuuuu ja chce nn, ciekawość zżera mnie od środka !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooch jezu i ojejku kocha Diannę -,-
    jakos go nie lubie niby jest fajny a nie wiem ..
    dziękuje że tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń