poniedziałek, 15 kwietnia 2013

s.i.x

S.I.X


Pov's Dianna

Poszłam na górę, aby zobaczyć kogokolwiek. Gdzie jest mój brat i siostra? Tata jest w podróży, wiem, ale dlaczego oni muszą zostawiać mnie samą, akurat teraz.
Jęknęłam i wykręciłam numer mojego brata. Odebrał telefon, ale nie odpowiedział od razu.
-Halo?! -krzyknął. Jest na imprezie. Przewróciłam oczami i się rozłączyłam. Zdecydowałam nie iść z moją mamą, bo myślałam że będę tu bezpieczna z moim bratem.
Teraz nie mogę wyjść bo ktoś stoi przed moim domem, pragnąć spieprzyć moje życie. Wykręciłam numer do mojej siostry.
-Halo? -zachichotała.
-Olivia! Gdzie ty jesteś? -zapytałam. Westchnęła.
-Poprosiłam mamę o zgodę, okay? Jestem w domu u moich przyjaciół -powiedziała i się rozłączyła. Czasami potrafi być suką i to sprawia, że chce ją spoliczkować.
Jestem smutna, zła i przygnębiona. To była aura, której nie chciałem. To mnie wysysa od środka.
Westchnęłam i przebiegłam dłonią po włosach.
Muszę wziąć prysznic.
Podeszłam do mojej szafy i chwyciłam dresowe spodnie, koszule i top. Po drodze złapałam ręcznik i weszłam pod prysznic.
Odwróciłam się i poczułam ciepła wodę na mojej skóre. Muszę robić rzeczy, które pomagają mi w rozwiązywaniu problemów. Opłukałam się i ubrałam.
Wyszłam i wzięłam telefon, który leżał na moim łóżku. Miałam zadzwonić do Logana, kiedy przypomniałam sobie, że jest w szpitalu. Westchnęłam i rzuciłam telefonem.
Nie chcę być sama. Nie.
Właśnie wtedy usłyszałam otwierające się na dole drzwi. Nie byłam pewna czy to mama i nie chciałam tego sprawdzać. Zamknęłam drzwi. Miałam potrójny zamek i teraz to się przydało. Podeszłam do okna, gdzie odłożyłam moje klucze. Właśnie wtedy usłyszałam kroki coraz głośniejsze i głośniejsze.
Kurwa.
Podbiegłam do łózka, schyliłam się i wyciągałam dwa kije bejsbolowe. Mój tata zawsze zostawiał to obok mojego łóżka na wypadek, gdyby ktoś się włamał.
Potem zobaczyłam skręt klamki, ale ta osoba nie mogła wejść do środka, przez zamek. Zaczął pukać, ale potem zaczął robić to coraz głośniej i głośniej. Zaczął walić.
-Suka, wpuść mnie! -krzyczał chrapliwym głosem z drugiej strony drzwi. Na początku nie był taki groźny, ale w płyny sposób przeszedł w szorstki ton.
Nie oddzywałam się. Starałam się go przekonać, że mnie tu nie ma. Przynajmniej próbowałam.
-Wiem, że tu jesteś -przestał walić w drzwi. Poszedł? Właśnie wtedy usłyszałam wystrzał z broni 3 razy.
Wtedy kopnięciem otworzył drzwi, ale nie potrafiłam cholera spojrzeć na jego twarz.
Rzuciłam się w stronę okna i je otworzyłam. Kiedy już chciałam skoczyć złapał mnie z stopę.
Zaczęłam krzyczeć. Wtedy zobaczyła mnie moja sąsiadka.
-Pomocy proszę! -kobieta była przerażona. Spojrzałam za siebie, ale zobaczyłam tylko kaptur, nie widziałam jego twarzy.
-Rusz się suko, a cię zastrzelę -powiedział. Kopnęłam go, i wychylając się spadłam w stos liści. Dzięki Bogu w liście. Pobiegłam przed siebie, choć wiedziałam, że on jest tuż za mną.
Nie miałam czasu, aby pójść na policję. Było to za daleko, a ja byłam zmęczona więc wbiegłam do lasu.
Nie za dobry pomysł, wiem. Ale wolałam się ukryć tutaj niż maiłaby mnie złapać.
Zauważyłam wielki krzak i schowałam się za nim. Miałam za sobą duże drzewo, ale nie za blisko, ale nie było mnie widać, bo miałam na sobie ciemne ubrania.
-Gdzie jesteś mało dziewczynko? -jego złośliwy śmiech rozniósł się po lesie.Byłam przerażona i chciałam zacząć płakać, ale nie mogłam bo by mnie usłyszał. Musiałam być silna.
-Wiem, że gdzieś tutaj jesteś -czułam, że na jego twarz wpełznął cwany uśmieszek.
Starałam się być najciszej jak umiałam.

______________
OMGdufhewjltihejrej!
I w końcu się pojawił !:D
Ja myśłicie złapie ją?
Uwierzcie mi, że teraz będzie się działo !!!
Enjoy!
Do jutra!:)
Ktoś z Was czyta tą historię???:)

12 komentarzy:

  1. jaa czytam :D świetne jest . taki dreszczyk emocji ^^ nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów, mogłyby być troche dłuższe :D ale podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I like it ... to jest po prostu zajebiste inaczej tego ująć nie można .. dziękuje, że tłumaczycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wytrzymam do jutra jtjtmtjhj

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ja czytam dsjvukwqeghkubhd czemu takie, krótkie?? ja chce już nn!! kocham XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, że czytam. Nie będę jednak dodawala komentarzy że względu na moje lenistwo :) Mam nadzieję, że wybaczycie. Co do rozdziału to jak zwykle świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. jefjhkjfhklejföldiopeafjeai nie moge sie doczekac nn *-* @LussiLucynaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny!Nie moge się doczekać nadtępnej notki!;o

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA OMG jaram się ,czekam na nn ;) @_LikeAnnie_

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny! jaaram się! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na dalszą część ! Postaraj się dodawać więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. boże to jest takie dziwne! ale lubie to :D

    OdpowiedzUsuń
  12. -Rozdział jest jak zwykle ŚWIETNY!!! Już nie mogę doczekać się nowego rozdziału ♥♥♥ Uzależniam się♥ Błagam dodaj jak najszybciej NN♥♥♥
    ~~~
    A jakbyś mogła wpadłabyś do mnie :
    http://doyoulovemejustin.blogspot.com
    http://dangerous-meen.blogspot.com
    http://friendship-or-love-or-something-more.blogspot.com : i tak wiem że nikt nie wejdzie.

    OdpowiedzUsuń