piątek, 19 kwietnia 2013

t.e.n

Pov's Diana

Obudziłam się w czyiś ramionach. Otworzyłam oczy i zauważyłam creeper'a. Spał i chrapał, ale nie za głośno.
On nie jest słodki Dianna. Nie, nie jest. NIE.
Po cichu podniosłam się. I wtedy wpadłam na świetny pomysł. Przyłożyłam usta bliżej jego ucha i szepnęłam.
-Otwórz drzwi -znowu i znowu.
-O-otwórz drz...-zaczął mówić. Tak! Mój nauczyciel miał rację. Dzięki Boże, Kocham panią Haileberry.
-OTWÓRZ DRZWI -krzyknął. Uśmiechnęłam się i podbiegłam do drzwi, kiedy się otwierały. Chwyciłam mój telefon i wyszłam na zewnątrz. Wtedy zobaczyłam -coś co wyglądało jak frontowe drzwi.
Zaparło mi dech w piersiach, kiedy zobaczyłam drzewa. Pieprzony las. Podbiegłam do nich i w końcu zobaczyłam światło. Kiedy wyjrzałam przez te drzwi, zauważyłam znajomą drogę.
Uśmiechnęłam się i przeszłam do realizacji mojego planu. Wybiegłam na drogę, która prowadziła do mojego domu. Potem zobaczyłam moją mamę w oknie, siedziała na bujanym krześle i płakała.
Skrzywiłam się i podbiegłam do drzwi. Były otwarte. Co? Pobiegłam na górę prosto do pokoju mojej mamy, jej głowa od razu zwróciła się w moim kierunku.
-Dianna! Myślałam, że straciłam cię na zawsze! Zostawiłam otwarte drzwi, ponieważ wiedziałam, że wrócisz. -uśmiechnęła się i mnie przytuliła.
-David! Anuluj poszukiwania! -krzyknęła, a Olivia i David pojawili się w drzwiach i podbiegli prosto do mnie, aby mnie przytulić.
-Moja mała siostrzyczka! Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy nie zostawię cię samej -David pocałował mnie w czoło. Uśmiechnęłam się.
-Ja też moja starsza siostro -Olivia mocno mnie przytuliła.
-Kocham was -uśmiechnęłam się.
Wtedy zadzwonił mój telefon. Myślałam, że to Logan więc odebrałam.
-Hallo?
-Suko. Kiedy cię znajdę...zadam ci dużo więcej bólu -powiedział po czym się rozłączył. Zamarłam upuszczając telefon.
Musimy się stąd wynieść.

___________________
OMGhfwhfkwfheoewhfuiehie
Ciekawe czy ją znajdzie omg :OOOO



14 komentarzy:

  1. hej,
    mam do Was pytanie.. nie mogłybyście dodawać po 2 rozdziały? One są bardzo krótkie.. ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa 3 może od razu całe wstawić lol dodajmy rozdziały codziennie, więc raczej nie powinno być aż takich problemów lol

      Usuń
  2. BOŻE DALEJ,DALEJ,BŁAGAAAAAAAAAAM!!!!!! *___________*

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdzialy sa zajebiste, ale tak krotkie, ze w sumie nie chce się ich aż czytać. Dodawajcie 2 rozdziały dziennie.. proszę.. Oczywiscie jesli to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś łączyć rozdziały? Czyli, żebyś dodawała np 11 i 12 razem? Mogłabyś je dodawać co 2 dni czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa co będzie jak on ją znajdzie O_O
    Chce już następny koflgkers *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Kocham to <3 Ciekawe czy ją znajdzie :o Dodasz jeszcze jeden?? PLISSS <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dawajcie po 2 albo 3 bo to jest krotkie @LussiLucynaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. szybciej szybciej! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Aghdygdggcdjb nic dodać nic ująć. Kocham ten blog na wszystkich 50 popieprzonych sposobów. Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie nie nie dlaczego taki krótki? stanowczo za krótki xd ale świetny, uciekła mu yeaa już myślałam, że ją złapię jak ona będzie przy drzwiach w lesie czy coś : D
    Czekam na nn<3

    OdpowiedzUsuń
  11. DODAWAJ WIĘCEJ ! śWIETNY blog ! Mam nadzieję że dziś będzie następna część o wiele dłuższa ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. boże ot jest okropne ! on jest okropny to co jej zrobil i wgl jezu to wszystko jest takie przerażające ale kocham to opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń